Praktycznie całą karierę współpracuję bezpośrednio z CEO's, którzy powierzają mi rozwinięcie danych obszarów. Obszary te, pod moją opieką, stają się solidnymi i kluczowymi fundamentami dla działalności firmy. Jako pełnomocnik zarządu lub na stanowiskach menedżerskich tworzyłem i wprowadzałem na rynek nowe produkty, optymalizowałem i automatyzowałem procesy w firmach. Budowałem od podstaw zespoły oraz kreowałem nowych liderów. Podstawą moich sukcesu jest zrozumienie potrzeb − zarówno firmy, jak i klientów. Dbam by wizja była możliwa do realizacji i aby cała firma grała do tej samej bramki. Kluczowe w rozwoju firmy jest to, aby różne działania były ze sobą spójne i prowadziły nas do osiągnięcia głównego celu, zgodnie z obraną strategią. Moim zdaniem to klucz do osiągnięcia sukcesu i zarazem − moja misja!
• Shadow Management
• E-commerce
• Automatyzacja
• Optymalizacja procesów
• Strategia
• Tworzenie zespołów i kreowanie liderów
• Tworzenie produktów
• Spinanie różnych obszarów w spójną całość
Przemek Lepiarz
CEO, Futuriti
Patryk Radomski
E-Commerce Director, Global Logistics Agencies
W swojej roli skupiam się na wprowadzaniu innowacyjnych rozwiązań i automatyzacji procesów w sektorze TSL (transport, spedycja, logistyka) oraz KEP (kurier, ekspres, paczka). Jestem ekspertką testu osobowości MPA™ oraz ekspertką od zmian i rozwoju kariery w zgodzie predyspozycjami, certyfikowanym coachem biznesowym oraz liderem zespołów sprzedażowych. Moje podejście do pracy charakteryzuje się pozytywnym nastawieniem i poczuciem humoru, co uważam za swoje największe atuty. Pełniąc funkcję dyrektora sprzedaży, budowałam strategie sprzedażowe, optymalizowałam obecne procesy sprzedażowe i prowadziłam do ich transformacji, rekrutowałam i motywowałam zespół do pracy Jestem autorką licznych algorytmów sprzedażowych, które pozwalają na efektywne zarządzanie i rozwijanie strategii sprzedaży w firmie.
• Logistyka e-commerce
• Optymalizacja procesów transportowych
• Audyt sprzedaży
• Tworzenie zespołów sprzedażowych łącznie z rekrutacją
• Tworzenie, mapowanie, optymalizacja procesów sprzedażowych
• Szkolenie zespołów sprzedażowych
• Holistyczne podejście do biznesu
• Zarządzanie sprzedażą: w terenie oraz na słuchawce
Patrycja Pamuła
Sales Coordinator, GlobKurier
Ewelina Potocka
Business Development Manager, GlobKurier
Adwokat z pasji i zamiłowania. Absolwent Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Jagiellońskiego (rok 2017). Doktor nauk społecznych w dziedzinie nauk prawnych (rok 2022). W swojej pracy kieruje się zawsze dbałością o interes klienta, absolutną terminowością i rzetelnością.
• Rzetelność w obsłudze prawnej
• Kompleksowe rozwiązania i zabezpieczenie
• Dbałość o interesy klienta
• Łatwość i szybkość kontaktu
• Łączenie przygotowania teoretycznego z praktyką
adwokat Beata Góralska
wspólnik w kancelarii GÓRALSKA | ROŻEK adwokaci s.c.
adwokat Aleksandra Makowska
Kancelaria adwokacka
Już w trakcie studiów opracowałam autorski program szkoleniowy z zakresu kultury języka w obsłudze klienta i sprzedaży. Prowadzę działania szkoleniowe i doradcze dla firm z różnych branż. Całe moje doświadczenie zawodowe opiera się na komunikacji, zarówno z klientami, jak i z pracownikami. Zajmowałam się sprzedażą, utrzymywaniem biznesowych relacji z kontrahentami oraz organizacją pracy biura. Błędy komunikacyjne mogą doprowadzić do problemów w różnych obszarach działalności, stąd moją misją jest profesjonalizacja i optymalizowanie kontaktu między pracownikami oraz kontaktu z klientami.
• Komunikacja wewnętrzna
• Kultura biznesu
• Wdrażanie procedur komunikacyjnych
• Komunikacja zewnętrzna
• Redakcja i korekta tekstów
• Szkolenia
Michał Walczyk
Prezes, Tecnomedia Sp. z o.o.
Michał Szymański
Dyrektor zarządzający, SklepOpon.com
Jestem doświadczonym psychologiem, psychosomatologiem oraz trenerką umiejętności społecznych. Moje zróżnicowane doświadczenie zawodowe umożliwia mi interdysplinarne podejście do pracy. Od czterech lat, z powodzeniem, prowadzę własną praktykę, zdobywając 100% pozytywnych opinii od moich klientów. Regularnie uczestniczę jako prelegentka w konferencjach i współorganizuję Konferencję biznesowo-rozwojową dla kobiet “More than a Woman”. Doskonale rozumiem potrzeby klientów, co pozwala mi znajdować optymalne rozwiązania ich problemów. Moje umiejętności w zakresie namierzania problematycznych obszarów, zwiększania efektywności pracy zespołowej i indywidualnej, zarządzania stresem oraz ochrony przed wypaleniem zawodowym sprawiają, że jestem idealnym partnerem do współpracy.
• Skuteczna identyfikacja problematycznych obszarów
• Opanowanie działania pod presją czasu
• Wystąpienia publiczne i płynność wypowiedzi
• Zwiększanie efektywności pracy zespołowej i indywidualnej
• Rozwijanie kompetencji miękkich
• Zarządzanie stresem
• Zarządzanie sytuacjami kryzysowymi w zespole
• Zapobieganie wypaleniu zawodowemu
Bogdan Goworowski
CEO, BMG Goworowski Sp. z o.o.
Karolina Kupczak
Organizator “More than a Woman”
Pracuję jako social media manager. Mam blisko 10-letnie doświadczenie w prowadzeniu reklam dla małych i dużych firm, przygotowaniu contentu, a także w prowadzeniu szkoleń i doradztwie. Kilka lat prowadziłam kilkuosobowy team social media specjalistów w agencji reklamowej. Aktualnie swoje zainteresowania kieruję ku kreatywnemu marketingowi w social mediach. Uwielbiam z klientami rozmawiać, doradzać i wprowadzać zmiany, które mają sens i są skuteczne.
• Social media
• Kreatywny marketing
• Copywriting
• Reklama w social mediach
• Facebook
• Instagram
Magdalena Biłko
Event Manager
Maksymilian Hajnysz
Przedsiębiorca
8 lat w świecie marketingu, głównie na stanowiskach managerskich przy największych i najbardziej rozpoznawalnych markach w Polsce i na świecie: Amway, PANDORA, TEVA, Lufthansa LGBS, BNP Paribas, OTCF S.A., MAN, Piątnica, AA Intymna, Bell, Rodowita z Roztocza. Te i setki innych projektów w zakresie marketingu, a szczególnie social media, dały mi ogromną wiedzę, którą chce wykorzystywać przy kolejnych wyzwaniach zawodowych jako Brand/Marketing Manager. Zawodowo uwielbiam współprace z markami z branży beauty, FMCG, food oraz skin care. Prywatnie miłośniczka podróży, dobrej kuchni, jogi oraz pielęgnacji.
• Wprowadzanie nowych marek na rynek
• Kierowanie dużymi zespołami i projektami
• Budowanie marki
• Budowanie strategii komunikacji
• Planowanie kampanii online i offline
• Zarządzanie budżetem marketingowym
• Kampanie online
• Marketing automation
Ranita Sobańska
Współzałożycielka marki 4F
Joanna Sędziszowska
Przedsiębiorca
Jestem pasjonatem technologii i programistą z wieloletnim doświadczeniem. Od 4 lat prowadzę Geeknauts - 30-osobowy software house specjalizujący się w tworzeniu aplikacji webowych i mobilnych. Doświadczenie z prowadzenia firmy IT pozwoliło mi rozwinąć kompetencje w obszarze biznesu, budowania organizacji oraz wdrażania produktów na rynek. Zwracam szczególną uwagę na maksymalizację uzyskanego efektu, przy jednoczesnej optymalizacji kosztów, poprzez wybór odpowiednich technologii, narzędzi, wdrażanie rozwiązań AI oraz automatyzacji. Odpowiednia komunikacja, empatia i zrozumienie ludzi pozwalają mi na budowanie trwałych i efektywnych zespołów. Dzięki połączeniu wiedzy programistycznej z doświadczeniem biznesowym oraz szeroką znajomością nowoczesnych technologii, w tym AI, jestem w stanie sprawnie wskazywać kierunek działania, po poznaniu szczegółów danego biznesu.
• Rynek technologii programistycznych
• AI w organizacji i produktach
• Narzędzia wspierające organizacje
• Automatyzacje procesów
• Budowanie zespołów IT
• Rozwiązania hostingowe
• Produkty IT − od architektury po sprzedaż i marketing
Hubert Misiąg
Founder w EcomRevolution.pl
Marek Czyżewski
CEO w AV.pl / PRAVNA.pl
Ponad 10-letnie doświadczenie we wspieraniu organizacji w rozwoju w zakresie HR. Posiadam doświadczenie z obu stron świata HR − firm usługowych oraz działów wewnętrznych HR, co pozwala mi na spojrzenie na każdy temat efektywnie pod kątem operacyjnym. Uważam, że HR jest krytycznym miejscem wsparcia biznesu, gdzie za pomocą potencjału ludzkiego, tkwiącego w organizacji lub poza nią, możemy wznosić organizacje na inne pozycje w rynku i świadomości o sobie samej.
• Rekrutacje − poziom dyrektorski/managerski oraz inżynierski/specjalistyczny
• Business partnering
• Nastawienie na biznes
• Budowanie narzędzi EB w firmie w oparciu o komunikację, benefity, formatowanie pracodawcy na rynku, ale także wewnętrznie
• Otwarty i relacyjny we współpracy
• Odpowiedzialność i skuteczność w działaniach
Mariusz Brzyski
Head of Business Development Manager, Marcopol
Justyna Jabłońska
HR Business Partner, Rekruter, Trener Biznesu