Poznaj nasz zespół
Poznaj osoby, które zamieniają wyzwania w konkretne rozwiązania.
Wojtek Małagocki
Wojtek Małagocki
eCommerce − Strategia − Spinam całość
Praktycznie całą karierę współpracuję bezpośrednio z CEO's, którzy powierzają mi rozwinięcie danych obszarów. Obszary te, pod moją opieką, stają się solidnymi i kluczowymi fundamentami dla działalności firmy. Jako pełnomocnik zarządu lub na stanowiskach menedżerskich tworzyłem i wprowadzałem na rynek nowe produkty, optymalizowałem i automatyzowałem procesy w firmach. Budowałem od podstaw zespoły oraz kreowałem nowych liderów. Podstawą moich sukcesu jest zrozumienie potrzeb − zarówno firmy, jak i klientów. Dbam by wizja była możliwa do realizacji i aby cała firma grała do tej samej bramki. Kluczowe w rozwoju firmy jest to, aby różne działania były ze sobą spójne i prowadziły nas do osiągnięcia głównego celu, zgodnie z obraną strategią. Moim zdaniem to klucz do osiągnięcia sukcesu i zarazem − moja misja!
Icon
Shadow Management
Icon
E-commerce
Icon
Automatyzacja
Icon
Optymalizacja procesów
Icon
Strategia
Icon
Tworzenie zespołów i kreowanie liderów
Icon
Tworzenie produktów
Icon
Spinanie różnych obszarów w spójną całość
Ikona dla opinii klientów
Opinie klientów
Ikona strzałki
"Z pełnym przekonaniem polecam współpracę z Wojtkiem Małagockim w temacie rozwoju eCommerce. Wojtek od lat działa w branży eCommerce, zdobywając szerokie doświadczenie i nawiązując relacje z kluczowymi osobami w tej dziedzinie. Jego szczególny talent polega na umiejętności łączenia różnych osób oraz zawierania partnerskich kontaktów, co przyczynia się do sukcesu każdego projektu, w którym bierze udział."
Przemek Lepiarz
CEO, Futuriti
"Z Wojtkiem pracuję praktycznie nieprzerwanie od 7 lat, przy 3 projektach. Mogę go z czystym sumieniem polecić jako rzetelnego partnera do współpracy. Świetna komunikacja oraz doskonała znajomość rynku e-commerce i jego wyzwań pozwalała nam każdorazowo znaleźć najbardziej optymalne rozwiązanie, które wspólnie z sukcesami wdrażaliśmy."
Patryk Radomski
E-Commerce Director, Global Logistics Agencies
Natalia Kołodziej
Sprzedaż − Transport i Logistyka
W swojej roli skupiam się na wprowadzaniu innowacyjnych rozwiązań i automatyzacji procesów w sektorze TSL (transport, spedycja, logistyka) oraz KEP (kurier, ekspres, paczka). Jestem ekspertką testu osobowości MPA™ oraz ekspertką od zmian i rozwoju kariery w zgodzie predyspozycjami, certyfikowanym coachem biznesowym oraz liderem zespołów sprzedażowych. Moje podejście do pracy charakteryzuje się pozytywnym nastawieniem i poczuciem humoru, co uważam za swoje największe atuty. Pełniąc funkcję dyrektora sprzedaży, budowałam strategie sprzedażowe, optymalizowałam obecne procesy sprzedażowe i prowadziłam do ich transformacji, rekrutowałam i motywowałam zespół do pracy Jestem autorką licznych algorytmów sprzedażowych, które pozwalają na efektywne zarządzanie i rozwijanie strategii sprzedaży w firmie.
Natalia Kołodziej
Icon
Logistyka e-commerce
Icon
Optymalizacja procesów transportowych
Icon
Audyt sprzedaży
Icon
Tworzenie zespołów sprzedażowych łącznie z rekrutacją
Icon
Tworzenie, mapowanie, optymalizacja procesów sprzedażowych
Icon
Szkolenie zespołów sprzedażowych
Icon
Holistyczne podejście do biznesu
Icon
Zarządzanie sprzedażą: w terenie oraz na słuchawce
Ikona dla opinii klientów
Opinie klientów
Ikona strzałki
"Podczas naszej współpracy Natalia dala się poznać jako osoba zorganizowana, doskonała liderka zespołu sprzedażowego, nastawiona na realizację celów oraz wsparcie swojego zespołu. Posiada ogromne pokłady energii i zaraża swoim optymizmem. Wieloletnie doświadczenie w sprzedaży i obsłudze klienta widać u Natalii na każdym kroku, potrafi dokładnie badać potrzeby klientów, tym samym oferując im najlepsze rozwiązania. Jako manager, każdego członka zespołu traktuje indywidualnie, pomaga mu zdefiniować mocne strony i wspiera w rozwoju. Polecam współpracę z Natalią każdemu kto szuka lidera z doświadczeniem i szeroko rozwiniętymi kompetencjami miękkimi, w szczególności empatią i kreatywnością."
Patrycja Pamuła
Sales Coordinator, GlobKurier
"Natalia zawsze wyróżniała się wyjątkową umiejętnością budowania relacji z klientami. Jej podejście jest nie tylko profesjonalne, ale także pełne empatii i zrozumienia dla potrzeb klienta, co sprawia, że współpraca z Nią jest niezwykle efektywna i satysfakcjonująca. Potrafi doskonale słuchać, analizować potrzeby i dostarczać rozwiązania, które przekraczają oczekiwania klientów.Jako lider zespołu, Natalia jest inspirującą i motywującą osobą. Potrafi zarządzać zespołem w sposób, który sprzyja zarówno rozwojowi zawodowemu jak i osobistemu każdego członka zespołu. Jej zdolność do delegowania zadań, wspierania w trudnych momentach oraz motywowania do osiągania ambitnych celów czyni ją niezwykle skutecznym liderem. Jej styl zarządzania oparty jest na zaufaniu i otwartej komunikacji, co tworzy w zespole atmosferę sprzyjającą współpracy i innowacji."
Ewelina Potocka
Business Development Manager, GlobKurier
dr Kacper Rożek
dr Kacper Rożek
Prawo
Adwokat z pasji i zamiłowania. Absolwent Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Jagiellońskiego (rok 2017). Doktor nauk społecznych w dziedzinie nauk prawnych (rok 2022). W swojej pracy kieruje się zawsze dbałością o interes klienta, absolutną terminowością i rzetelnością.
Icon
Rzetelność w obsłudze prawnej
Icon
Kompleksowe rozwiązania i zabezpieczenie
Icon
Dbałość o interesy klienta
Icon
Łatwość i szybkość kontaktu
Icon
Łączenie przygotowania teoretycznego z praktyką
Icon
Tworzenie produktów
Ikona dla opinii klientów
Opinie klientów
Ikona strzałki
„Kacper pozostaje moim wspólnikiem od kilku lat, ale nasza współpraca rozpoczęła się w okresie, w którym pozostawał on jeszcze studentem studiów prawniczych. Kacpra cechuje wysoki profesjonalizm i zaangażowanie. Mogę śmiało powiedzieć, że praca, którą on wykonuje jako adwokat, jest jego pasją. W swojej pracy kieruje się on zawsze względem na dobro i interes klienta. Kacper to osoba o wysokiej kulturze osobistej oraz umiejętności rozwiązywania problemów, które jako przedsiębiorcy napotykamy także w ramach prowadzonej przez nas działalności gospodarczej. Z uwagi na to, że znamy się z Kacprem od lat, a kancelaria, którą prowadzimy jest naszym drugim domem, od lat pozostajemy również przyjaciółmi"
adwokat Beata Góralska
wspólnik w kancelarii GÓRALSKA | ROŻEK adwokaci s.c.
„Moja znajomość z Kacprem rozpoczęła się kilka lat temu, a z biegiem lat stał się on moim współpracownikiem i jednocześnie przyjacielem. Kacper pozostaje jednak wsparciem nie tylko w życiu prywatnym, ale również zawodowym, z uwagi na jego ogromną wiedzę. Z pewnością cechuje go profesjonalizm, rzeczowość, ale także empatia względem innych i otwarcie na drugiego człowieka, czemu daje wyraz w prowadzonej przez siebie działalności, wykonując zawód adwokata”
adwokat Aleksandra Makowska
Kancelaria adwokacka
Iga Rostkowska
Komunikacja i HR
Trener biznesu, coach, psycholog, wykładowca na Uniwersytecie SWPS. Od 8 lat w psychologii stosowanej w biznesie. Pomagam liderom i organizacjom budować jakościową współpracę i projektować onboarding, który przyciąga i zatrzymuje talenty. Prowadzę programy konsultingowe, sesje coachingowo-mentoringowe, warsztaty. Łączę empatię z efektywnością – prostymi narzędziami rozwiązuję złożone wyzwania. Pokazuję, w jaki sposób procesy psychologiczne budują dobre wyniki i podnoszą rentowność biznesu. 
Iga Rostkowska
Icon
Wdrażanie procedur komunikacyjnych
Icon
Kultura biznesu
Icon
Efektywna komunikacja
Icon
Rozwiązywanie konfliktów
Icon
Warsztaty
Icon
Szkolenia 
Ikona dla opinii klientów
Opinie klientów
Ikona strzałki
Po szkoleniu z Igą mam od kilku dni w głowie momenty „aha”, które zmieniły moje spojrzenie na pracę z zespołem. [...] Jej szkolenia nie kończą się w sali – inspiracje i narzędzia zostają z uczestnikami na długo i realnie wpływają na codzienną pracę. Jeśli chcesz, aby Twój zespół osiągał lepsze wyniki i jednocześnie lepiej się rozumiał, współpraca z Igą to strzał w dziesiątkę.
Jakub Szydłowski
Lider zespołu sprzedaży | EPRO
Miałam przyjemność pracować z Igą w ramach procesu coachingowego, który był dla mnie niezwykle wartościowym doświadczeniem. Iga to profesjonalistka pełna pasji i zaangażowania, której podejście oparte na uważności i empatii tworzyło przestrzeń do szczerej rozmowy i głębokiej refleksji. [...] Gorąco polecam współpracę z Igą każdemu, kto szuka wsparcia w rozwoju!
Dominika Kamińska
Psycholożka Biznesu | Trenerka Kreatywności
Marta Kaczerewska
Marta Kaczerewska
Psychologia
Jestem doświadczonym psychologiem, psychosomatologiem oraz trenerką umiejętności społecznych. Moje zróżnicowane doświadczenie zawodowe umożliwia mi interdysplinarne podejście do pracy. Od czterech lat, z powodzeniem, prowadzę własną praktykę, zdobywając 100% pozytywnych opinii od moich klientów. Regularnie uczestniczę jako prelegentka w konferencjach i współorganizuję Konferencję biznesowo-rozwojową dla kobiet “More than a Woman”. Doskonale rozumiem potrzeby klientów, co pozwala mi znajdować optymalne rozwiązania ich problemów. Moje umiejętności w zakresie namierzania problematycznych obszarów, zwiększania efektywności pracy zespołowej i indywidualnej, zarządzania stresem oraz ochrony przed wypaleniem zawodowym sprawiają, że jestem idealnym partnerem do współpracy.
Icon
Skuteczna identyfikacja problematycznych obszarów
Icon
Opanowanie działania pod presją czasu
Icon
Wystąpienia publiczne i płynność wypowiedzi
Icon
Zwiększanie efektywności pracy zespołowej
i indywidualnej
Icon
Rozwijanie kompetencji miękkich
Icon
Zarządzanie stresem
Icon
Zarządzanie sytuacjami kryzysowymi
w zespole
Icon
Zapobieganie wypaleniu zawodowemu
Ikona dla opinii klientów
Opinie klientów
Ikona strzałki
“Marta Kaczerewska to profesjonalistka w każdym calu. Jej zaangażowanie i strategiczne myślenie przyniosły naszej firmie wymierne korzyści. Potrafiła efektywnie zarządzać zespołami i tworzyć nowoczesne rozwiązania. Biuro Zarządu pod jej egidą funkcjonowało zadawalającej. Polecam ją z pełnym przekonaniem.”
Bogdan Goworowski
CEO, BMG Goworowski Sp. z o.o.
“Marta to osoba o niebywałej charyzmie i umiejętnościach interpersonalnych. Jej wystąpienia publiczne są inspirujące, a podejście do klientów pełne empatii i zrozumienia. Dzięki niej nasze wydarzenia nabrały nowego wymiaru.”
Karolina Kupczak
Organizator “More than a Woman”
Dominka Płatkowska-Kloch
Social Media
Pracuję jako social media manager. Mam blisko 10-letnie doświadczenie w prowadzeniu reklam dla małych i dużych firm, przygotowaniu contentu, a także w prowadzeniu szkoleń i doradztwie. Kilka lat prowadziłam kilkuosobowy team social media specjalistów w agencji reklamowej. Aktualnie swoje zainteresowania kieruję ku kreatywnemu marketingowi w social mediach. Uwielbiam z klientami rozmawiać, doradzać i wprowadzać zmiany, które mają sens i są skuteczne.
Icon
Social media
Icon
Kreatywny marketing
Icon
Copywriting
Icon
Reklama w social mediach
Icon
Facebook
Icon
Instagram
Ikona dla opinii klientów
Opinie klientów
Ikona strzałki
"Miałam przyjemność współpracować z Dominiką od 2017 roku przez okres kilku lat. Dominika prowadziła m.in. szkolenia dedykowane, które organizowałam. Nasza współpraca układała się bardzo dobrze, Dominika zawsze była przygotowana do szkoleń, które prowadziła. Po samym wydarzeniu zbierała bardzo dobre recenzje. Dominika jest sumienną i bardzo profesjonalną osobą. Cenię sobie współpracę z nią."

Magdalena Biłko
Event Manager
"Bardzo polecam Dominikę Płatkowską-Kloch jako pomoc w rozwinięciu biznesu. Dzięki jej pracy i zaangażowaniu, a co najważniejsze świetnym doborze pakietu reklamowego dotarłem do nowych klientów w różnych przedziałach wiekowych."
Maksymilian Hajnysz
Przedsiębiorca
Roksana Binkowska
Roksana Binkowska
Marketing
8 lat w świecie marketingu, głównie na stanowiskach managerskich przy największych i najbardziej rozpoznawalnych markach w Polsce i na świecie: Amway, PANDORA, TEVA, Lufthansa LGBS, BNP Paribas, OTCF S.A., MAN, Piątnica, AA Intymna, Bell, Rodowita z Roztocza. Te i setki innych projektów w zakresie marketingu, a szczególnie social media, dały mi ogromną wiedzę, którą chce wykorzystywać przy kolejnych wyzwaniach zawodowych jako Brand/Marketing Manager. Zawodowo uwielbiam współprace z markami z branży beauty, FMCG, food oraz skin care. Prywatnie miłośniczka podróży, dobrej kuchni, jogi oraz pielęgnacji.
Icon
Wprowadzanie nowych marek
na rynek
Icon
Kierowanie dużymi zespołami i projektami
Icon
Budowanie marki
Icon
Budowanie strategii komunikacji
Icon
Planowanie kampanii online i offline
Icon
Zarządzanie budżetem marketingowym
Icon
Kampanie online
Icon
Marketing automation
Ikona dla opinii klientów
Opinie klientów
Ikona strzałki
"Roksana to osoba, dla której marketing nie ma tajemnic. Potrafi poprowadzić każdą markę, dzięki umiejętności wyczucia potrzeb klienta. Proponuje wiele rozwiązań, szybko reaguje na problemy, a dodatkowo sprawia, że marketing zaczyna działać. Bardzo polecam współpracę z Roksaną, dlatego też z przyjemnością daję Jej rekomendacje dla innych Klientów, ponieważ jestem pewna jakości jej usług."
Ranita Sobańska
Współzałożycielka marki 4F
"Dwie godziny indywidualnych konsultacji z Panią Roksaną to stanowczo za mało, choć wniosły do mojego życia bardzo dużo. Sympatycznie, bardzo konkretnie i niezwykle profesjonalnie - tak było podczas naszej rozmowy. Zakończyłam ją z głową pełną wiedzy i nowych pomysłów. Cenne uwagi i wartościowe porady pomogły mi zupełnie inaczej podejść do tematu moich mediów społecznościowych. To, co było do tej pory zagadką, stało się jasne i klarowne. Na pewno jeszcze nieraz skorzystam jeszcze z pomocy Pani Roksany. Polecam serdecznie współpracę z nią!"
Joanna Sędziszowska
Przedsiębiorca
Piotr Pabian
Technologia − IT
Jestem pasjonatem technologii i programistą z wieloletnim doświadczeniem. Od 4 lat prowadzę Geeknauts - 30-osobowy software house specjalizujący się w tworzeniu aplikacji webowych i mobilnych. Doświadczenie z prowadzenia firmy IT pozwoliło mi rozwinąć kompetencje w obszarze biznesu, budowania organizacji oraz wdrażania produktów na rynek. Zwracam szczególną uwagę na maksymalizację uzyskanego efektu, przy jednoczesnej optymalizacji kosztów, poprzez wybór odpowiednich technologii, narzędzi, wdrażanie rozwiązań AI oraz automatyzacji. Odpowiednia komunikacja, empatia i zrozumienie ludzi pozwalają mi na budowanie trwałych i efektywnych zespołów. Dzięki połączeniu wiedzy programistycznej z doświadczeniem biznesowym oraz szeroką znajomością nowoczesnych technologii, w tym AI, jestem w stanie sprawnie wskazywać kierunek działania, po poznaniu szczegółów danego biznesu.
Piotr Pabian
Icon
Rynek technologii programistycznych
Icon
AI w organizacji i produktach
Icon
Narzędzia wspierające organizacje
Icon
Automatyzacje procesów
Icon
Budowanie zespołów IT
Icon
Rozwiązania hostingowe
Icon
Produkty IT − od architektury po sprzedaż i marketing
Ikona dla opinii klientów
Opinie klientów
Ikona strzałki
"Piotr to osoba, z którą chce się tworzyć biznes! Posiada kilka zespołów z różnymi specjalizacjami, przez co może podejść kompleksowo do rozwijania skomplikowanych produktów. Największą zaletą współpracy z Piotrem jest jego zaangażowanie w warstwę biznesową klienta: od wspierania budowania organizacji, definiowana strategii, po analizy rynku i wspólne definiowanie wymagań produktu."
Hubert Misiąg
Founder w EcomRevolution.pl
"Piotr chętnie angażuje się w sferę biznesową projektu. Jego unikalne połączenie doświadczenia biznesowego oraz szerokiej wiedzy technicznej umożliwia mu szybkie i efektywne walidowanie pomysłów oraz proponowanie skutecznych strategii działania. Szczerze polecam Piotra jako eksperta w realizacji projektów IT."
Marek Czyżewski
CEO w AV.pl / PRAVNA.pl
Roksana Binkowska
Andrzej Haremski
Procesy - Synergie - Rynek
Od 25 lat wspieram zarządy firm w dynamicznym środowisku biznesowym, wykorzystując wiedzę z zakresu cybernetyki człowieka. Specjalizuję się w tworzeniu efektywnych i dostosowanych do rynku rozwiązań, opartych na głębokiej analizie danych oraz diagnozie potrzeb ludzi. Moje działania pozwalają przewidywać trendy i przygotowywać organizacje do zmian, które zwiększają ich konkurencyjność. W mojej pracy kluczowa jest identyfikacja synergii, która umożliwia pełne wykorzystanie potencjału współpracy i dostępnych zasobów. Pomagam w budowaniu nowych produktów i usług, które odpowiadają na realne potrzeby rynku. Optymalizuję także procesy komunikacyjne i struktury organizacyjne, co prowadzi do zwiększenia efektywności i usprawnienia przepływu informacji w firmie.
Icon
Rozpoznawanie cech osobowości w zespole
Icon
Udoskonalanie przepływu informacji
Icon
Optymalizacja procesów decyzyjnych
Icon
Tworzenie profili klientów/produktów
Icon
Określanie grup docelowych
Icon
Wykorzystywanie synergii dla lepszej efektywności
Ikona dla opinii klientów
Opinie klientów
Ikona strzałki
"Dzięki współpracy z Andrzejem dokonaliśmy skutecznych zmian w strukturze oferty rynkowej. Wymagało to głębokiego wniknięcia w specyfikę rynku, jego diagnozy oraz umiejętności wdrożenia konkretnych rozwiązań. Szczególnie ujęło nas jego zaangażowanie networkingowe i nieszablonowe podejście do rozwiązywania problemów."
Paweł Łukasiewicz

Członek Rady Nadzorczej, Milton Essex S.A.
"Andrzej wielokrotnie wykonywał dla nas zadania, gdzie potrzebna była wiedza interdyscyplinarna i umiejętność rozwiązywania złożonych problemów. Dzięki jego dogłębnej analizie i doświadczeniu międzynarodowemu udało się nam wykreować wiele okazji biznesowych."
Jacek Kopyra
Prezes, Klaster Centralnego Okręgu Przemysłowego
Wojtek Małagocki
Wojtek Małagocki
eCommerce − Strategia − Spinam całość
Praktycznie całą karierę współpracuję bezpośrednio z CEO's, którzy powierzają mi rozwinięcie danych obszarów. Obszary te, pod moją opieką, stają się solidnymi i kluczowymi fundamentami dla działalności firmy. Jako pełnomocnik zarządu lub na stanowiskach menedżerskich tworzyłem i wprowadzałem na rynek nowe produkty, optymalizowałem i automatyzowałem procesy w firmach. Budowałem od podstaw zespoły oraz kreowałem nowych liderów. Podstawą moich sukcesu jest zrozumienie potrzeb − zarówno firmy, jak i klientów. Dbam by wizja była możliwa do realizacji i aby cała firma grała do tej samej bramki. Kluczowe w rozwoju firmy jest to, aby różne działania były ze sobą spójne i prowadziły nas do osiągnięcia głównego celu, zgodnie z obraną strategią. Moim zdaniem to klucz do osiągnięcia sukcesu i zarazem − moja misja!
Icon
Shadow Management
Icon
E-commerce
Icon
Automatyzacja
Icon
Optymalizacja procesów
Icon
Strategia
Icon
Tworzenie zespołów i kreowanie liderów
Icon
Tworzenie produktów
Icon
Spinanie różnych obszarów w spójną całość
Ikona dla opinii klientów
Opinie klientów
Ikona strzałki
"Z pełnym przekonaniem polecam współpracę z Wojtkiem Małagockim w temacie rozwoju eCommerce. Wojtek od lat działa w branży eCommerce, zdobywając szerokie doświadczenie i nawiązując relacje z kluczowymi osobami w tej dziedzinie. Jego szczególny talent polega na umiejętności łączenia różnych osób oraz zawierania partnerskich kontaktów, co przyczynia się do sukcesu każdego projektu, w którym bierze udział."
Przemek Lepiarz
CEO, Futuriti
"Z Wojtkiem pracuję praktycznie nieprzerwanie od 7 lat, przy 3 projektach. Mogę go z czystym sumieniem polecić jako rzetelnego partnera do współpracy.
Świetna komunikacja oraz doskonała znajomość rynku e-commerce i jego wyzwań pozwalała nam każdorazowo znaleźć najbardziej optymalne rozwiązanie,
które wspólnie z sukcesami wdrażaliśmy."
Patryk Radomski
E-Commerce Director, Global Logistics Agencies
Natalia Kołodziej
Natalia Kołodziej
Sprzedaż − Transport i Logistyka
W swojej roli skupiam się na wprowadzaniu innowacyjnych rozwiązań i automatyzacji procesów w sektorze TSL (transport, spedycja, logistyka) oraz KEP (kurier, ekspres, paczka). Jestem ekspertką testu osobowości MPA™ oraz ekspertką od zmian i rozwoju kariery w zgodzie predyspozycjami, certyfikowanym coachem biznesowym oraz liderem zespołów sprzedażowych. Moje podejście do pracy charakteryzuje się pozytywnym nastawieniem i poczuciem humoru, co uważam za swoje największe atuty. Pełniąc funkcję dyrektora sprzedaży, budowałam strategie sprzedażowe, optymalizowałam obecne procesy sprzedażowe i prowadziłam do ich transformacji, rekrutowałam i motywowałam zespół do pracy Jestem autorką licznych algorytmów sprzedażowych, które pozwalają na efektywne zarządzanie i rozwijanie strategii sprzedaży w firmie.
Icon
Logistyka e-commerce
Icon
Optymalizacja procesów transportowych
Icon
Audyt sprzedaży
Icon
Tworzenie zespołów sprzedażowych łącznie
z rekrutacją
Icon
Tworzenie, mapowanie, optymalizacja procesów sprzedażowych
Icon
Szkolenie zespołów sprzedażowych
Icon
Holistyczne podejście do biznesu
Icon
Zarządzanie sprzedażą: w terenie oraz na słuchawce
Ikona dla opinii klientów
Opinie klientów
Ikona strzałki
"Podczas naszej współpracy Natalia dala się poznać jako osoba zorganizowana, doskonała liderka zespołu sprzedażowego, nastawiona na realizację celów oraz wsparcie swojego zespołu. Posiada ogromne pokłady energii i zaraża swoim optymizmem. Wieloletnie doświadczenie w sprzedaży i obsłudze klienta widać u Natalii na każdym kroku, potrafi dokładnie badać potrzeby klientów, tym samym oferując im najlepsze rozwiązania. Jako manager, każdego członka zespołu traktuje indywidualnie, pomaga mu zdefiniować mocne strony i wspiera w rozwoju. Polecam współpracę z Natalią każdemu kto szuka lidera z doświadczeniem i szeroko rozwiniętymi kompetencjami miękkimi, w szczególności empatią i kreatywnością."
Patrycja Pamuła
Sales Coordinator, GlobKurier
"Natalia zawsze wyróżniała się wyjątkową umiejętnością budowania relacji z klientami. Jej podejście jest nie tylko profesjonalne, ale także pełne empatii i zrozumienia dla potrzeb klienta, co sprawia, że współpraca z Nią jest niezwykle efektywna i satysfakcjonująca. Potrafi doskonale słuchać, analizować potrzeby i dostarczać rozwiązania, które przekraczają oczekiwania klientów.Jako lider zespołu, Natalia jest inspirującą i motywującą osobą. Potrafi zarządzać zespołem w sposób, który sprzyja zarówno rozwojowi zawodowemu jak i osobistemu każdego członka zespołu. Jej zdolność do delegowania zadań, wspierania w trudnych momentach oraz motywowania do osiągania ambitnych celów czyni ją niezwykle skutecznym liderem. Jej styl zarządzania oparty jest na zaufaniu i otwartej komunikacji, co tworzy w zespole atmosferę sprzyjającą współpracy i innowacji."
Ewelina Potocka
Business Development Manager, GlobKurier
dr Kacper Rożek
dr Kacper Rożek
Prawo
Adwokat z pasji i zamiłowania. Absolwent Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Jagiellońskiego (rok 2017). Doktor nauk społecznych w dziedzinie nauk prawnych (rok 2022). W swojej pracy kieruje się zawsze dbałością o interes klienta, absolutną terminowością i rzetelnością.
Icon
Logistyka e-commerce
Icon
Optymalizacja procesów transportowych
Icon
Audyt sprzedaży
Icon
Tworzenie zespołów sprzedażowych łącznie z rekrutacją
Icon
Tworzenie, mapowanie, optymalizacja procesów sprzedażowych
Icon
Szkolenie zespołów sprzedażowych
Icon
Holistyczne podejście do biznesu
Icon
Zarządzanie sprzedażą: w terenie oraz na słuchawce
Ikona dla opinii klientów
Opinie klientów
Ikona strzałki
„Kacper pozostaje moim wspólnikiem od kilku lat, ale nasza współpraca rozpoczęła się w okresie,
w którym pozostawał on jeszcze studentem studiów prawniczych. Kacpra cechuje wysoki profesjonalizm i zaangażowanie. Mogę śmiało powiedzieć, że praca, którą on wykonuje jako adwokat, jest jego pasją. W swojej pracy kieruje się on zawsze względem na dobro i interes klienta. Kacper to osoba o wysokiej kulturze osobistej oraz umiejętności rozwiązywania problemów, które jako przedsiębiorcy napotykamy także w ramach prowadzonej przez nas działalności gospodarczej. Z uwagi na to, że znamy się z Kacprem od lat, a kancelaria, którą prowadzimy jest naszym drugim domem, od lat pozostajemy również przyjaciółmi"
adwokat Beata Góralska
wspólnik w kancelarii GÓRALSKA | ROŻEK adwokaci s.c.
„Moja znajomość z Kacprem rozpoczęła się kilka lat temu, a z biegiem lat stał się on moim współpracownikiem i jednocześnie przyjacielem. Kacper pozostaje jednak wsparciem nie tylko
w życiu prywatnym, ale również zawodowym, z uwagi na jego ogromną wiedzę. Z pewnością cechuje go profesjonalizm, rzeczowość, ale także empatia względem innych i otwarcie na drugiego człowieka, czemu daje wyraz w prowadzonej przez siebie działalności, wykonując zawód adwokata”
adwokat Aleksandra Makowska
Kancelaria adwokacka
Iga Rostkowska
Iga Rostkowska
Komunikacja i HR
Trener biznesu, coach, psycholog, wykładowca na Uniwersytecie SWPS. Od 8 lat w psychologii stosowanej w biznesie. Pomagam liderom i organizacjom budować jakościową współpracę i projektować onboarding, który przyciąga i zatrzymuje talenty. Prowadzę programy konsultingowe, sesje coachingowo-mentoringowe, warsztaty. Łączę empatię z efektywnością – prostymi narzędziami rozwiązuję złożone wyzwania. Pokazuję, w jaki sposób procesy psychologiczne budują dobre wyniki i podnoszą rentowność biznesu.
Icon
Wdrażanie procedur komunikacyjnych
Icon
Budowanie zaangażowania pracowników
Icon
Efektywna komunikacja
Icon
Rozwiązywanie konfliktów
Icon
Warsztaty
Icon
Szkolenia
Ikona dla opinii klientów
Opinie klientów
Ikona strzałki
Po szkoleniu z Igą mam od kilku dni w głowie momenty „aha”, które zmieniły moje spojrzenie na pracę z zespołem. [...] Jej szkolenia nie kończą się w sali – inspiracje i narzędzia zostają z uczestnikami na długo i realnie wpływają na codzienną pracę. Jeśli chcesz, aby Twój zespół osiągał lepsze wyniki i jednocześnie lepiej się rozumiał, współpraca z Igą to strzał w dziesiątkę.
Jakub Szydłowski
Lider zespołu sprzedaży | EPRO
Miałam przyjemność pracować z Igą w ramach procesu coachingowego, który był dla mnie niezwykle wartościowym doświadczeniem. Iga to profesjonalistka pełna pasji i zaangażowania, której podejście oparte na uważności i empatii tworzyło przestrzeń do szczerej rozmowy i głębokiej refleksji. [...] Gorąco polecam współpracę z Igą każdemu, kto szuka wsparcia w rozwoju!
Dominika Kamińska
Psycholożka Biznesu | Trenerka Kreatywności
Marta Kaczerewska
Marta Kaczerewska
Psychologia
Jestem doświadczonym psychologiem, psychosomatologiem oraz trenerką umiejętności społecznych. Moje zróżnicowane doświadczenie zawodowe umożliwia mi interdysplinarne podejście do pracy. Od czterech lat, z powodzeniem, prowadzę własną praktykę, zdobywając 100% pozytywnych opinii od moich klientów. Regularnie uczestniczę jako prelegentka w konferencjach i współorganizuję Konferencję biznesowo-rozwojową dla kobiet “More than a Woman”. Doskonale rozumiem potrzeby klientów, co pozwala mi znajdować optymalne rozwiązania ich problemów. Moje umiejętności w zakresie namierzania problematycznych obszarów, zwiększania efektywności pracy zespołowej i indywidualnej, zarządzania stresem oraz ochrony przed wypaleniem zawodowym sprawiają, że jestem idealnym partnerem do współpracy.
Icon
Skuteczna identyfikacja problematycznych obszarów
Icon
Opanowanie działania pod presją czasu
Icon
Wystąpienia publiczne i płynność wypowiedzi
Icon
Zwiększanie efektywności pracy zespołowej
i indywidualnej
Icon
Rozwijanie kompetencji miękkich
Icon
Zarządzanie stresem
Icon
Zarządzanie sytuacjami kryzysowymi
w zespole
Icon
Zapobieganie wypaleniu zawodowemu
Ikona dla opinii klientów
Opinie klientów
Ikona strzałki
“Marta Kaczerewska to profesjonalistka w każdym calu. Jej zaangażowanie i strategiczne myślenie przyniosły naszej firmie wymierne korzyści. Potrafiła efektywnie zarządzać zespołami i tworzyć nowoczesne rozwiązania. Biuro Zarządu pod jej egidą funkcjonowało zadawalającej.
Polecam ją z pełnym przekonaniem.”
Bogdan Goworowski
CEO, BMG Goworowski Sp. z o.o.
“Marta to osoba o niebywałej charyzmie i umiejętnościach interpersonalnych. Jej wystąpienia publiczne są inspirujące, a podejście do klientów pełne empatii i zrozumienia. Dzięki niej nasze wydarzenia nabrały nowego wymiaru.”
Karolina Kupczak
Organizator “More than a Woman”
Dominka Płatkowska-Kloch
Social Media
Pracuję jako social media manager. Mam blisko 10-letnie doświadczenie w prowadzeniu reklam dla małych i dużych firm, przygotowaniu contentu, a także w prowadzeniu szkoleń i doradztwie. Kilka lat prowadziłam kilkuosobowy team social media specjalistów w agencji reklamowej. Aktualnie swoje zainteresowania kieruję ku kreatywnemu marketingowi w social mediach. Uwielbiam z klientami rozmawiać, doradzać i wprowadzać zmiany, które mają sens i są skuteczne.
Icon
Social media
Icon
Kreatywny marketing
Icon
Copywriting
Icon
Reklama w social mediach
Icon
Facebook
Icon
Instagram
Ikona dla opinii klientów
Opinie klientów
Ikona strzałki
"Miałam przyjemność współpracować z Dominiką od 2017 roku przez okres kilku lat. Dominika prowadziła m.in. szkolenia dedykowane, które organizowałam. Nasza współpraca układała się bardzo dobrze, Dominika zawsze była przygotowana do szkoleń, które prowadziła. Po samym wydarzeniu zbierała bardzo dobre recenzje. Dominika jest sumienną i bardzo profesjonalną osobą.Cenię sobie współpracę z nią."
Magdalena Biłko
Event Manager
"Bardzo polecam Dominikę Płatkowską-Kloch jako pomoc w rozwinięciu biznesu. Dzięki jej pracy i zaangażowaniu, a co najważniejsze świetnym doborze pakietu reklamowego dotarłem do nowych klientów w różnych przedziałach wiekowych."
Maksymilian Hajnysz
Przedsiębiorca
Roksana Binkowska
Marketing
8 lat w świecie marketingu, głównie na stanowiskach managerskich przy największych i najbardziej rozpoznawalnych markach w Polsce i na świecie: Amway, PANDORA, TEVA, Lufthansa LGBS, BNP Paribas, OTCF S.A., MAN, Piątnica, AA Intymna, Bell, Rodowita z Roztocza. Te i setki innych projektów w zakresie marketingu, a szczególnie social media, dały mi ogromną wiedzę, którą chce wykorzystywać przy kolejnych wyzwaniach zawodowych jako Brand/Marketing Manager. Zawodowo uwielbiam współprace z markami z branży beauty, FMCG, food oraz skin care. Prywatnie miłośniczka podróży, dobrej kuchni, jogi oraz pielęgnacji.
Icon
Wprowadzanie nowych marek
na rynek
Icon
Kierowanie dużymi zespołami i projektami
Icon
Budowanie marki
Icon
Budowanie strategii komunikacji
Icon
Planowanie kampanii online i offline
Icon
Zarządzanie budżetem marketingowym
Icon
Kampanie online
Icon
Marketing automation
Ikona dla opinii klientów
Opinie klientów
Ikona strzałki
"Roksana to osoba, dla której marketing nie ma tajemnic. Potrafi poprowadzić każdą markę, dzięki umiejętności wyczucia potrzeb klienta. Proponuje wiele rozwiązań, szybko reaguje na problemy, a dodatkowo sprawia, że marketing zaczyna działać. Bardzo polecam współpracę z Roksaną, dlatego też z przyjemnością daję Jej rekomendacje dla innych Klientów, ponieważ jestem pewna jakości jej usług."
Ranita Sobańska
Współzałożycielka marki 4F
"Dwie godziny indywidualnych konsultacji z Panią Roksaną to stanowczo za mało, choć wniosły do mojego życia bardzo dużo. Sympatycznie, bardzo konkretnie i niezwykle profesjonalnie - tak było podczas naszej rozmowy. Zakończyłam ją z głową pełną wiedzy i nowych pomysłów. Cenne uwagi i wartościowe porady pomogły mi zupełnie inaczej podejść do tematu moich mediów społecznościowych. To, co było do tej pory zagadką, stało się jasne i klarowne. Na pewno jeszcze nieraz skorzystam jeszcze z pomocy Pani Roksany. Polecam serdecznie współpracę z nią!"
Joanna Sędziszowska
Przedsiębiorca
Piotr Pabian
Piotr Pabian
Technologia − IT
Jestem pasjonatem technologii i programistą z wieloletnim doświadczeniem. Od 4 lat prowadzę Geeknauts - 30-osobowy software house specjalizujący się w tworzeniu aplikacji webowych i mobilnych. Doświadczenie z prowadzenia firmy IT pozwoliło mi rozwinąć kompetencje w obszarze biznesu, budowania organizacji oraz wdrażania produktów na rynek. Zwracam szczególną uwagę na maksymalizację uzyskanego efektu, przy jednoczesnej optymalizacji kosztów, poprzez wybór odpowiednich technologii, narzędzi, wdrażanie rozwiązań AI oraz automatyzacji. Odpowiednia komunikacja, empatia i zrozumienie ludzi pozwalają mi na budowanie trwałych i efektywnych zespołów. Dzięki połączeniu wiedzy programistycznej z doświadczeniem biznesowym oraz szeroką znajomością nowoczesnych technologii, w tym AI, jestem w stanie sprawnie wskazywać kierunek działania, po poznaniu szczegółów danego biznesu.
Icon
Rynek technologii programistycznych
Icon
AI w organizacji i produktach
Icon
Narzędzia wspierające organizacje
Icon
Automatyzacje procesów
Icon
Budowanie zespołów IT
Icon
Rozwiązania hostingowe
Icon
Produkty IT − od architektury po sprzedaż
i marketing
Ikona dla opinii klientów
Opinie klientów
Ikona strzałki
"Piotr to osoba, z którą chce się tworzyć biznes! Posiada kilka zespołów z różnymi specjalizacjami, przez co może podejść kompleksowo do rozwijania skomplikowanych produktów. Największą zaletą współpracy z Piotrem jest jego zaangażowanie w warstwę biznesową klienta: od wspierania budowania organizacji, definiowana strategii, po analizy rynku i wspólne definiowanie wymagań produktu."
Hubert Misiąg
Founder w EcomRevolution.pl
"Piotr chętnie angażuje się w sferę biznesową projektu. Jego unikalne połączenie doświadczenia biznesowego oraz szerokiej wiedzy technicznej umożliwia mu szybkie i efektywne walidowanie pomysłów oraz proponowanie skutecznych strategii działania. Szczerze polecam Piotra jako eksperta w realizacji projektów IT."
Marek Czyżewski
CEO w AV.pl / PRAVNA.pl
Andrzej Haremski
Andrzej Haremski
Procesy - Synergie - Rynek
Od 25 lat wspieram zarządy firm w dynamicznym środowisku biznesowym, wykorzystując wiedzę z zakresu cybernetyki człowieka. Specjalizuję się w tworzeniu efektywnych i dostosowanych do rynku rozwiązań, opartych na głębokiej analizie danych oraz diagnozie potrzeb ludzi. Moje działania pozwalają przewidywać trendy i przygotowywać organizacje do zmian, które zwiększają ich konkurencyjność. W mojej pracy kluczowa jest identyfikacja synergii, która umożliwia pełne wykorzystanie potencjału współpracy i dostępnych zasobów. Pomagam w budowaniu nowych produktów i usług, które odpowiadają na realne potrzeby rynku. Optymalizuję także procesy komunikacyjne i struktury organizacyjne, co prowadzi do zwiększenia efektywności i usprawnienia przepływu informacji w firmie.
Icon
Rozpoznawanie cech osobowości w zespole
Icon
Udoskonalanie przepływu informacji
Icon
Optymalizacja procesów decyzyjnych
Icon
Tworzenie profili klientów/produktów
Icon
Określanie grup docelowych
Icon
Wykorzystywanie synergii dla lepszej efektywności
Ikona dla opinii klientów
Opinie klientów
Ikona strzałki
"Dzięki współpracy z Andrzejem dokonaliśmy skutecznych zmian w strukturze oferty rynkowej. Wymagało to głębokiego wniknięcia w specyfikę rynku, jego diagnozy oraz umiejętności wdrożenia konkretnych rozwiązań. Szczególnie ujęło nas jego zaangażowanie networkingowe
i nieszablonowe podejście do rozwiązywania problemów."
Paweł Łukasiewicz
Członek Rady Nadzorczej, Milton Essex S.A.
"Andrzej wielokrotnie wykonywał dla nas zadania, gdzie potrzebna była wiedza interdyscyplinarna i umiejętność rozwiązywania złożonych problemów. Dzięki jego dogłębnej analizie i doświadczeniu międzynarodowemu udało się nam wykreować wiele okazji biznesowych."
Jacek Kopyra
Prezes, Klaster Centralnego Okręgu Przemysłowego